Články, které pro vás vykouzlím

Články jsou ideálním způsobem, jak vašim zákazníkům představit produkty, poradit jim nebo zapojit klíčová slova a dostat se tak na přední příčky ve vyhledávání. 

Při tvorbě článků bez problému využiji i anglické zdroje. Stejně tak jsem schopná zajistit překlady všech článků do slovenštiny, díky spolupráci s Klárou Morgošovou.

Blogové

Při psaní blogových článků
vždy nastuduji váš způsob
komunikace i oblast, kterou
se zabýváte. Napíšu vám
blogové články čtivým
způsobem zacílené na vaše
zákazníky a jejich problémy
či potřeby. Pokud budete
chtít, sestavím vám na míru
celý publikační plán včetně
návrhu využití konkrétních
klíčových slov.

Produktové

K produktovým článkům
přistupuji podobně jako k
těm blogovým. Snažím se
o daném produktu či službě
zjistit maximum informací,
naladit se na notu
potenciálního zákazníka a
jeho očekávání i potřeby.
Také se do produktových
článků navíc snažím
vhodně zapojit klíčová slova.

Inzertní

Pod pojmem inzertní článek
si člověk představí text
postavený na nabídkách
firmy, ale nemusí tomu tak
být. U mnoha lidí funguje
reklamní slepota, kdy
přeskakují články, u kterých
na první pohled umí odhalit, že jsou placené. Proto ráda k placeným článkům přistupuji jinak. Pokud nejde o prezentování výprodeje nebo jiné akční nabídky, ale jde vám jen o brand, tak jde vše postavit přirozeně, například na radícím článku nebo rozhovoru.